Angajăm Responsabil activități la București

Cine suntem noi și de cine avem nevoie?

Noi suntem Asociația Antonia pentru Educație și Inovare Socială și suntem prezenți în Iași din 2016 și înBucurești din 2019.

Căutăm o persoană energică și comunicativă pentru postul de Responsabil activități București.

Cu ce ne ocupăm?

Sprijinim copiii cu risc mare de abandon școlar să-și continue studiile și în același timp susținem elevii olimpici să facă performanță. Prețuim potențialul tuturor de a evolua profesional și de a deveni cetățeni responsabili și implicați pentru că fără educație, visele rămân doar vise. Cel mai recent raport anual al nostru este disponibil AICI, dacă dorești să afli mai multe despre ceea ce facem.

Cum ne vei ajuta tu în îndeplinirea obiectivelor? 

  • Vei contribui la elaborarea și realizarea planului de activități pentru București
  • Vei comunica cu partenerii sau potențialii parteneri sau sponsori ai asociației, pentru inițierea sau derularea de activități în colaborare
  • Vei comunica periodic și vei gestiona relația cu sponsorii sau potențialii sponsori ai asociației în vederea atingerii țintelor din planul de fundraising al asociației
  • Vei asigura suportul tehnic, logistic și administrativ în activitățile curente ale asociației, pentru implementarea în bune condiții a acestora
  • Vei monitoriza activitățile în derulare și vei ține legătura cu beneficiarii, participanții, partenerii, semnalând și rezolvând situațiile care pot apărea
  • Vei întocmi documentația necesară activităților (concepte și rapoarte de activitate, diverse formulare necesare etc) și vei gestiona utilizarea acestora
  • Vei întocmi rapoarte către sponsorii, finanțatorii, Consiliul Director al asociației etc
  • Vei fi în permanență la curent cu noutățile și situația din sectorul neguvernamental și domeniile adiacente acestuia, în special în ceea ce privește domeniile de activitate ale asociației și regiunile geografice acoperite de aceasta
  • Vei participa la alte activităţi şi proiecte ale asociației și îi vei sprijini pe ceilalți membri ai echipei asociației, în funcție de necesitate


Cum să îți dai seama că ești persoana potrivită?

  • Răspunzi cu „Da!” la întrebările de mai jos:
  • Ai studii superioare finalizate (profil socio-uman) și experiență de minim 1 an în sectorul neguvernamental?
  • Ai experiență anterioară în domeniile educație și/sau social sau experiența în implementarea de proiecte sau cunoaşterea sectorului neguvernamental? Dacă da, atunci ai deja un avantaj!
  • Ai capacitatea de a lucra atât în echipă, cât și individual, cu supervizare minimă?
  • Ai abilități bune de comunicare, prezentare și organizare, precum și atenție la detalii?
  • Ai abilități de negociere și networking?
  • Ai o atitudine proactivă, constructivă?
  • Cunoști foarte bine limbile română și engleză, scris și vorbit?
  • Ai cunoștințe avansate de utilizare a computerului şi a următoarelor programe: Microsoft Office, în special Word, Excel, PowerPoint, Outlook?


De ce să vii în echipa noastră?

  • Vei avea oportunități de dezvoltare profesională în domeniul sectorului neguvernamental și în ariile de activitate ale asociației, precum și posibilitatea de a interacționa cu specialiști din întreaga țară, din diverse sectoare (public, privat, academic, neguvernamental)
  • Mediul de lucru este unul activ, dinamic și empatic; prețuim creativitatea, diversitatea, autonomia, responsabilitatea
  • Avem o cultură de echipă care încurajează inițiativa si valorizează abilitățile antreprenoriale, pentru ca fiecare membru al echipei să fie implicat în creșterea organizației și în același timp să se dezvolte atât profesional, cât și personal, în funcție de interesele și abilitățile sale
  • Salariu atractiv
  • Oferim prime de Paște, Crăciun, 8 Martie
  • Avem zi de Short Friday o dată pe lună, precum și zi de naștere liberă
  • Vei avea contract individual de muncă pe durată nedeterminată

 

Ca să aflăm și mai multe despre tine, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email recrutare@antoniapentrueducatie.ro, cu subiectul mesajului: Aplicație „Responsabil activități, până la data 12 Aprilie 2022.

Menționăm că vom contacta doar candidații care îndeplinesc cerinţele noastre şi pe care îi selectăm pentru interviu.

Te aşteptăm cu drag în echipă pentru a fi parte din povestea noastră!